In Zeeland deel 5

Alweer een week in Zeeland en het is onstuimig herfst weer want het is echt geen winter weer momenteel. Elke dag loop ik 2 rondes met de hond, Kaylee om 8:00 uur s’ochtends en rond een uur of 2 in de middag en dan s’avonds eten koken want dan loopt mijn moeder een rondje.
Vanavond pasta met saus en morgen aan de kaas fondue. Gezellige dagen zo rond de kerst, ik hoop dat iedereen zulke mooie dagen heeft, al heb ik niet een echt kerst gevoel.

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn huisdieren. Bookmark de permalink .

7 reacties op In Zeeland deel 5

  1. rietepietz zegt:

    Vandaag toch eigenlijk géén prettig weer voor zo’n hondenrondje, het lijkt inderdaad meer een trieste herfstdag dan de dag voor Kerstmis. Evengoed wens ik je fijne dagen.

  2. Suskeblogt zegt:

    Geniet van deze feestdagen ook al is het geen echt kerstweer.

  3. Rebbeltje zegt:

    Je bent in ieder geval samen dat is wat telt.
    Fijne kerstdagen…

    ╱◥◣ 2023- 2024
    │∩│_◥███◣ _ ╱◥███◣
    ╱◥◣ _ ◥████◣▓∩▓│∩║
    │╱◥█◣ ╱◥█▓▓█ Wens je een
    ││∩│▓ ║∩ ║∩ ▓║ ▓║mooi jaar toe.

  4. logbankje zegt:

    Dat is het leuke van honden ze nemen je mee naar buiten.
    Wens jou en geliefde ook fijne dagen. Hans

  5. John zegt:

    Och, ook regen is weer.
    Fijne dagen in het mooie zeeland.

Plaats een reactie