Zomaar wat foto’s deel 1

Even een zelfportret van mijn verkleuring na onze vakantie ..(klik groot)

Vandaag gewoon even wat foto’s die zijn gemaakt de afgelopen week op mijn mobiel.
Ik ben nog wel een beetje bruin van Turkije maar als er niet gauw meer zon komt dan is het snel over met mijn verkleurde huid.

Vanmorgen na het lopen nog maar gauw even een foto gemaakt van mijn nog iets gekleurde hoofd want als we pas weer in Augustus naar Kreta gaan dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met bruin worden.

Hieronder mijn lunch ergens vorige week bij de Hema in Weert. Ik ga daar soms een hapje eten en dit keer had ik mezelf extra getrakteerd op een ijskoffie bij de lunch, iets wat ik normaal toch niet echt doe.

Daaronder nog de schaapjes die ik vanmorgen tijdens mijn rondje hardlopen tegen kwam. Wel vervelend dat ze dan weer midden op mijn route moeten blijven staan en alle kanten op rennen als ik in de buurt kom.
Als ik de volgende week of weken daarop weer wat nieuwe foto’s heb dan doen we weer een nieuw deeltje van zomaar wat foto’s….

Mijn lunch ergens vorige week bij de Hema met iets van Calzone en een broodje Zalm en een een ijskoffie, heerlijk dus!!(klik groot)

De schaapjes die mij de weg versperren tijdens mijn hardloop rondje vanmorgen!(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Zomaar wat foto’s deel 1

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, weer lekker thuis met een gezond kleurtje! Hopelijk komt er snel wat zon!

  2. Anne zegt:

    Ha Jager,
    Je ziet er goed uit, lekker kleurtje, een goede lunch is wel belangrijk.
    Alanya was nog een flink ongeluk bij de nos te zien. Anne

  3. Karel zegt:

    Ja hoor die schapen alweer, hahahha

  4. Suske zegt:

    veel schaapjes geteld tijdens het lopen ? 🙂

  5. Lady Troy zegt:

    Hallo we zijn weer terug van vakantie.
    Het was erg mooi warm en zonnig weer in Tenerife.
    Onze hele bleekscheterige huidskleur van
    de NL Winter en Lente is nu lekker gebruind.
    Mijn DJ heeft er geen problemen gehad en eigenlijk
    alleen maar erg genoten.
    Het had wat hem betreft, nog wel wat weken meer
    mogen duren, voor we terug gingen.
    Nu maar hopen, dat het weer in eigen land, is echt gaat
    Zomeren!
    Fijne nieuwe week wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  6. Lady Troy zegt:

    Ja best een lekker bruin koppie heb je Jager.
    Nu hopen op zon in eigen land!!! Knf. van LT

  7. Hans zegt:

    afwisseling maakt e werkdag ook aantrekkelijker, net als een par dagen zon.

  8. Leuke foto’s en met de zon zit het de eerste 2 weken wel goed 😉

Plaats een reactie