Opnieuw de beste wensen!

Mijn facebook nieuwjaars groet…(klik groot)

Hier is dan de eerste log op mijn nieuwe weblog bij wordpress. Het is eigenlijk de laatste log die ik heb geschreven op weblog.nl met deze toevoeging.
Deze laatste log heb ik bij mijn laatste export niet meegenomen en daarom plaats ik hem hier nog even opnieuw als nieuw begin.
Ik weet niet zeker of u het al heeft meegekregen maar alle overgebleven webloggers hebben vandaag een brief gekregen dat weblog per 1 maart 2013 helemaal gaat stoppen.
De enige manier om je weblog te bewaren was het exporteren van je weblog en die dan bij wordpress weer te importeren. Gelukkig had ik uit voorzorg vlak voor de kerst al een import gedaan en dus moest ik het allemaal alleen nog importeren.
Er moet hier nog veel gebeuren om het weer goed werkend te maken maar het ziet er naar uit dat ik al mijn historie heb mee kunnen nemen!
Eigenlijk zat er een limiet van 15 mb aan de import en mijn data bevatte meer dan 27 mb maar gelukkig was dat geen beperking!
Het nieuws over het stoppen was te lezen op de blog van JeroenMirck(KLIK) en die link kreeg ik van Linda(klik), bedankt daarvoor.
Dus we gaan hier aan de slag en ik kom spoedig uw logs weer bezoeken!
Hieronder de foto’s die ik had geplaatst van de kerst gourmet bij Jennifer…..

We hadden op eerste kerstdag thuis aan de gourmet gezeten, en toen naar dochter Jennifer verrast door gourmet !!(klik groot)

Het nieuwe poesje van Jennifer had er ook zin in!(klik groot)

Volle borden en veel vlees vis en salade, het was heerlijk!!(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Opnieuw de beste wensen!

  1. Fijn je weer online te zien!
    Hopelijk nu geen *gezeur* meer!
    Top dat je alles mee kon nemen!!
    Succes!

  2. Carina Aarts zegt:

    Ziet er puik uit, ik wens je voordelige ervaringen met deze blog 🙂

  3. Suske zegt:

    van harte met je nieuwe blog.
    je zal het hier goed vinden, da’s zeker.

  4. succes op je nieuwe stek hoop dat je snel gewend bent.

  5. Redstar zegt:

    Ik las toevallig net dat z egaan stoppen bij weblog. Ik zei nog, wat hebben ze die bloggers aangedaan.
    Goeie keus om nu toch maar over te stapen!

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ook weer welkom bij het loggen, heb de linken hier gelijk aangepast.
    Zo zijn alle webloggers slachtoffer geworden, had altijd veel lezers, nu is nog 1/3 van toen.
    Maar goed we werken nu wel met een stabiel systeem.
    De opmaak is netjes, de rest is makkelijk in te stellen. oma

  7. Ziet er prima uit…. net als die tafel met al dat lekkers overigens……

  8. Lady Troy zegt:

    Veel succes Jager met je nieuwe weppie
    Hopelijk ga je dat ouderwetse
    truttige ge U
    met en over
    je web vrienden
    op je logjes
    van de metene weer laten!
    Fijn weekend wens ik je.
    http://blog.seniorennet.be/lt1943/
    Knf. van Lady Troy

  9. madbello zegt:

    Eind al goed, bij wordpress.com zit je prima en lekker warm. Het ziet er in ieder geval lekker strak en helder uit. Succes met het oppimpen 😉

  10. els en olga zegt:

    Hallo lieverd… Wat een koud weertje
    Ga jij schaatsen???
    Hier ben ik weer met een lieve groet
    Voor Vrijdag en het weekend
    Maak er een leuke sneeuw en gladde dag van.
    En een warm thuis
    liefs van els en olga

  11. Pingback: Terugblik 2013 deel 1 | Jagers weblog

Plaats een reactie