Terublik 16 jaar werk deel 2

Oud collega Frans gaat trouwen en dat vieren we met een uitstapje waarbij hij als spongebob meegaat… (klik groot)

Het is nog even wennen dat werkeloos zijn op zo’n eerste mooie zonnige dag maar ik denk wel dat het op de lange duur vervelend is.
In ieder geval heb ik vandaag wat in de tuin gewerkt en een terrasje gepakt omdat het kan natuurlijk.

Klik voor DEEL1 van mijn werk terugblik.

Deze keer mij  directe collega’s de TA’s(Technical Advisors), want ik ben dat in 1998 en 1999 ook geweest en later doorgegroeid naar TSM(Technical support manager).
Verder een potje schaken op de helpdesk en een uitstapje naar Six Flags.

Nu de groep collega’s uit elkaar is gevallen zijn een aantal verder gegaan bij de Rabobank en een aantal anderen doen nu ander werk bij Call-IT en zo zal deze groep niet meer samenwerken.
We hebben een weekend geleden nog een etentje gehad en we houden wel contact natuurlijk want dat heb ik ook nog steeds met een aantal oud TA’ers die nu ergens anders werken.

Mogelijk dat we volgend jaar weer een soort reünie inplannen zodat we ervaringen kunnen uitwisselen over onze nieuwe werkzaamheden. Als ik het niet vergeet zal ik het gaan organiseren. Voor nu ga ik morgen en overmorgen mezelf voorbereiden voor mijn tweede gesprek en zal ik vrijdag melden hoe het is gegaan……

Een potje schaken op de werkvloer tegen oud collega Antoine, dat kon gewoon op de zakelijke helpdesk in Roermond en dat onder veel belangstelling. Het werd remise.. (klik groot)

Uitstapje naar sixflags en daarvoor een avondje wezen stappen met Mark. Daar had ik die dag nog wel wat last van….. (klik groot)

Een dagje sport en spel bij de Roermondse plassen ergens in ik geloof 1999. Samen met Paul, Alex, Frans, Danny, Noud, Peter, Me en dochter Denise. We hadden gewonnen! (klik groot)

Een etentje bij een gril restaurant en daarna nog kegelen samen met de toenmalige TA’s in het jaar 2005. Frans nogmaals in het spongebob pak vanwege zijn aanstaande huwelijk. (klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Terublik 16 jaar werk deel 2

  1. Frans lenders zegt:

    Dat wat een leuke tijd. Denk nog regelmatig terug daaraan. Die reünie lijkt me een goed idee

    • realjager zegt:

      Ik ga mijn best doen om een spongebob pak voor je te zoeken want dan gaan we eten en bowlen in Oostrum, hier naast Venray waar het station is en dan is het weer helemaal vertrouwd, hahahahah

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, zo zoeft het leven voorbij he. Doe rustig aan, bereid je goed voor en geniet van de zon!

  3. Succes met je gesprek en geniet inderdaad van de zon zie je er in elk geval lekker gezond uit bij sollicitaties

  4. Hans zegt:

    De eerste dag is moeilijk, maar je hebt nog genoeg omhanden om je af te leiden.
    Zo te lezen zijn er meer ontslagen.
    Het zijn wel warme herinneringen, je hebt een leuke werkplek gehad.Hans

  5. John zegt:

    Je bent dus door naar de volgende ronde als ik het goed begrijp? Succes!

  6. Hans zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl Hans

Plaats een reactie