Sterren seksen op het ijs?


Vandaag is het nationale goed nieuws dag en eigenlijk is het helemaal geen
goed nieuws want ik heb er een gruwelijke hekel aan maar voor de liefhebbers
die graag naar blote konten op het ijs kijken….Nou het nationale "feel good"
programma is weer begonnen op de nationale ‘feel good’ zender SBS..
Joepie, sterren smakken op het ijs, sterren neuken op het ijs, doe maar wat!
Eigenlijk is het enige goede nieuws vandaag dat het vrijdag is, wweeeekend!


Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sterren seksen op het ijs?

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Kijkt die vent ook nog de andere kant op?????

    groetjes en een fijn weekend

    Roelof

  2. jager zegt:

    @Roelof; ja ik begrijp eigenlijk ook niet waarom die vent er zo vies bij kijkt maar misschien weten we dat op de nationale ‘uit de kast kom dag’ hahahahha

  3. Roos zegt:

    Al die zenders zijn gewoon viespeuken, moet je s,nachts maar is kijken wat er dan voorbij komt *zet grote ogen op* … heb namelijk een paar nachten slecht geslapen of vrijwel niet en dacht effe de tv aanzetten *kreun* daar wordt je toch niet goed van! reedsss als het ware.
    Fijn weekend Jager

  4. karel zegt:

    Ja ik heb ook niet gekeken naar die shit, ik ben druk met surfen bezig!

  5. jager zegt:

    @roos; dus behalve ‘feel good zender’ is het ook de nationale trekzender? whahahhaha

  6. roland zegt:

    haahah ik wou dat het marion was dan haden we nog iets te bekijken tot zo

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    De mensen moeten getrokken worden voor de kijkcijfers, of zeg ik iets geks. oma

  8. cathleen zegt:

    ahaaha
    Wij waren bij je in de buurt van de week.
    Alles goed.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  9. jager zegt:

    @roland; Alex C – Du hast den schxc3xb6nsten Arsch der Welt (Radio Edit).mp3
    @oma jij zegt nooit wat geks;)
    @cath; kom op de koffie!

  10. Pleeboy zegt:

    vrijdag is alleen maar goed:-)

    ik wil Roos s nachts ook wel gaan bellen;-) gna gna

  11. Renesmurf zegt:

    SBS is geen goed nieuws zender, met hun hart van nederland elende, nee, ik kijk niet naar die zender!

  12. Martin zegt:

    Ik had er weinig tijd voor..maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit een complete aflevering ervan gezien..!!

    Kijk liever naar echt schaatsen..WK of zo..;-)

    Lekker weekend daar.

  13. Patrick zegt:

    Ik heb wel wat beters te doen dan daar naar te kijken wha wha

  14. Redstar zegt:

    Volgens mij heb ze een poepje gelaten. hahaha

    Maar SBS is niet aan ons besteed 🙂

  15. travel zegt:

    Je zal maar een wind laten;)

  16. Sjoukje zegt:

    Ik kijk er nooit na, ben altijd wel met iets anders bezig. Tv, kijk ik amper.

    Groetjes en een fijn weekend!
    Sjoukje

Plaats een reactie