Call of duty 4 verkrijgbaar.

Het is weer zover! Haal je helm maar weer uit de kast, trek je camouflage pakje maar weer aan want Call of duty 4 is uit! Maandag was de officiele release en vandaag is hij in de winkel verkrijgbaar voor ongeveer 50 Euri.

Het nieuwe deel in de call of duty reeks speelt zich af in de moderne tijd en dat betekend dus even wennen voor de liefhebbers aangezien alle vorige delen in de 2e wereldoorlog afspeelden. De gameplay is weer net zo hectisch als in de voorgaande delen al is het duidelijk even wennen na een kar98 nu ineens met een m-60 machine geweer rond te rennen. Ik ben in ieder geval alweer fan maar moet ook nog even Medal of Honour, Airborne uitspelen dus we beginnen binnenkort met deze. Zeer spoedig dus een eerste COD 4 multiplayer review van mij!   lees HIER meerbericht_titel=’Call of duty 4 verkrijgbaar.’; var bericht_url=’http://jager.web-log.nl/jager/2007/11/call_of_duty_4_.html’; of


Nog even een ingame arcade filmpje van deze shooter en voor meer filmpjes
en trailers van Call of duty 4 kun je HIER terecht! Have fun and game on!


Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Call of duty 4 verkrijgbaar.

  1. Frans zegt:

    Moet je weer schieten jager haha fijn weekend

  2. Karel zegt:

    Ik heb het nog te druk met WOW maar misschien een leuk kerst kado!

  3. Pleeboy zegt:

    wou al zeggen dat word gamen dit weekend
    zal het toch worden maar dan nog een oudje:-)

  4. Patrick zegt:

    dan ben je wel weer ff zoet 😀

  5. jager zegt:

    @Pleeboy; MOHA Airborne is vrij nieuw hoor, hahah:)

  6. Martin zegt:

    Gaaf man..hij is ook al te Dl via de nieuwsgroepen..ziet er veelbelovend uit..;-)

    Groeten..

  7. Liesbeth zegt:

    tof voor je, veel gameplezier, daar ben je weer een tijdje zoet mee. Donny heeft vandaag de nieuwste van dragonballZ gekocht

  8. anne zegt:

    Nou dat wordt weer vechten, nu laat je de drank ook staan om helder te spelen? 🙂 oma

  9. Roos zegt:

    Je bent dan ook helemaal aan het glunderen volgens mij als je weer een nieuwe hebt.
    Wat jij dus heb met schieten heb ik met koken whahaha ik heb de nieuwste van Jamie Oliver gescoord en daar erg blij mee, helaas komt Nigella ook weer *kreun* ze blijven schrijven*

  10. Redstar zegt:

    Kewl man, We zitten toch een beetje op de zelfde game golflengte. Alhoewel ik hem nog niet gelijk aanschaf, maar even wacht tot de prijs nar beneden is gegaan. Of ik bestel hem in AMerika(de dollar staat zo lekker laag)

  11. Dees zegt:

    Hoe lang moest je in de rij staan? Dit weekend hebben ze dus geen kind aan jou! Hahaha

  12. Renesmurf zegt:

    jaja, dat is echt weer voor de liefhebber!
    Daar kan je weer uren plezier aan beleven!

  13. Marika zegt:

    Hij is echt gaaf, ik heb de demo gespeeld, deze ga ik ook kopen. 😉

Plaats een reactie