Lachen op maandag 1

Sowwy I drank Youwe Milkshawke(klik groot)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op mijn blog iets van humor en fun heb geplaatst of, je moet het schijtweekend(klik) meetellen…
Vroeger plaatste ik veel humor plaatjes op deze blog maar ik lijk een stuk serieuzer te zijn geworden.
Dat komt ook zeker door de ellende die bij web-log.nl was ontstaan na de verhuizing. Er viel toen nog maar weinig te lachen.
Vandaag probeer ik de humor dat toch minimaal 1 keer in de week te laten terugkomen met de rubriek humor op maandag waarin ik steeds een bepaalde categorie pak om er wat grappige plaatjes bij te plaatsen.
Sommigen kun je al eens hier of ergens anders gezien hebben maar zo bij elkaar moeten ze wel uniek zijn.
We beginnen met de categorie beesten humor(klik) die het altijd goed doet, een stel honden en allemaal met hun eigen uitdrukking….

Hoe langer je ernaar kijkt….Maar de volgende week weer een nieuw aantal grappige plaatjes om de maandag door te komen!!(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn humor en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Lachen op maandag 1

  1. haha, *ligt gestrekt* hierzo!

  2. Suske zegt:

    leuke beestjes maar die heb ik liever niet in huis. ik ben bang gebeten te worden 🙂

  3. Lady Troy zegt:

    Plaatje:http://i45.tinypic.com/oqen90.jpg

    Welterusten en een goede Dinsdag.

    Blog:http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Erg leuk je humor honden.
    Mag je vaker doen Jager.

    Knf. van Lady Troy

  4. Redstar zegt:

    Ja, honden kunnen echt gekke bekken trekken. Dat zie ik hier met die honden ook wel eens. Lachen dus 😉

  5. Karel zegt:

    Heerlijk die plaatjes, die eerste is geweldig en die laatste erg lachen hahahah

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dan zijn onze honden nog redelijk normaal in hun uiterlijk. oma

  7. Rob Alberts zegt:

    Ik ben toch blij dat mijn huisgenoten er anders uit zien.
    Nee, het is nog erger, ik heb ze allemaal weggejaagd met mijn bizarre uiterlijk.

    Vrolijke groet,

Plaats een reactie