Mijn rondje deel 5

Deel 5 in mijn hardloop rondje serie nu met de titel: “De laatste loodjes
(klik deel 1),(klik deel 2),(klik deel 3),(klik deel 4).

D
it is het laatste deel in deze serie en ik zeg er vooraf bij dat deze serie foto’s is genomen op 4 december van dit jaar dus inmiddels is er al weer veel sneeuw bijgevallen en is er ook daarna alweer veel gesmolten. Nu ligt er alleen nog sneeuw en ijs op de buitenwegen en natuurlijk in het bos maar verder is het redelijk schoon.
Het laatste stukje lopen varieert eigenlijk dagelijks bij mij en hangt nu vooral af van de gladheid. Ik kan via vele paden ons huis bereiken en kies vaak pas bij een afslag welke weg ik ga volgen en onderstaande is dus een mogelijke route die ik dagelijks afleg.
Nou dat was het dan voor wat betreft mijn ren rondje tot en met december van 2010 en ik heb ervan genoten. Waarschijnlijk zal het volgend jaar december weer heel anders zijn maar dan maken we gewoon weer een nieuwe serie!
Voor nu aan iedereen een goede jaarwisseling en het allerbeste in 2011. Moge het weer een fantastisch blog jaar worden! (klik foto’s groot)

Boven; Na het lelijke rode gebouw van het vorige deel vervolgen we onze
route weer richting Venray zelf. Langs bijvoorbeeld nog de locatie van de
Zenith die inmiddels niet meer bestaat als zodanig..

Boven; En na een beetje doortrappen komen we weer bij het bordje van
Venray en duiken we onder de A73 door…(klik groot)

Boven; Aan het einde van de vorige weg slaan we rechts af door de vrij
nieuwe wijk Antonius veld. (klik groot)

Boven; Uiteindelijk slaan we weer rechts af van bovenstaande pad en
worden de foto’s steeds vager,  voornamelijk door het opgevoerde tempo.

Boven; Hier komen we alweer dicht in de buurt van huis (klik groot)

Boven; En ja hoor onze straat is er nog! Wel nog steeds glad..(klik groot)

Boven; In de verte ons huis, voor degenen die hier het log  volgen natuurlijk
herkenbaar. Bedankt voor het volgen en guten rutsch ins neue jahr!!!!!

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2009- 2010, Mijn persoonlijke info, Mijn sport momenten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Mijn rondje deel 5

  1. Lijkt me behoorlijk link met die gladdigheid, maar is gelukt anders had je dit niet kunnen schrijven.
    Alvast de beste wensen voor 2011.
    Ennuhhh tot in mei bij de Leiden Marathon ?????????? hahahahah

  2. Margreeth zegt:

    Er ligt bij jullie meer sneeuw dan bij ons. Een echte bikkel ben je om met dit weer te hard lopen. Een hele verandering met zo’n 14 jaar geleden:)
    Ik wens je een goed uiteinde en een goed begin.
    Liefs Margreeth

  3. pleeboy zegt:

    het is meer een blij en glij ronde
    maar jullie ook het goede daar voor 2011
    wat leidse glibber daar zeg is wel een uitdaging:-)

  4. travel zegt:

    Je kijkt ook een beetje angstig op die foto.
    Gelukkig liep je hier niet in Groningen gisteren, IJzel!
    Ook jij een mooi log jaar toegewenst.

  5. suske zegt:

    hier ligt er al een tijdje geen sneeuw meer en hopelijk blijft het zo.
    voorspoedig 2011 Jager.

  6. Renesmurf zegt:

    Het is toch nog wel een beste ronde.
    Tenminste zo te zien op de foto`s allemaal, en geen verkeerde omgeving.

  7. els en olga zegt:

    Goed Middag kanjer
    Na een fikse vernieling aan het kabelstation!!
    ik ben er nu pas
    een Goed begin!!
    Een zonnig Nieuw Jaar
    2010 is bijna vervlogen
    2011 reeds aan de deur
    Een nieuw jaar met nieuwe dromen
    Alles krijgt een nieuwe kleur
    Veel geluk en vrede
    Veel liefde voor elkaar
    Aandacht voor de naaste
    Het wordt een prachtig jaar.
    voor jou lieve …lieverd
    xxjes en liefs van els
    en haar gabbers

  8. oma zegt:

    Hallo Jager,

    Een flinke tippel, maar je bent weer thuis.
    De gladheid is hier ondertussen ook helemaal verdwenen.

    We staan weer aan het begin van een nieuw jaar, we begroeten elkaar wel weer regelmatig op elkaars weblog.

    We wensen jullie dan ook een voorspoedig, gezond en een gelukkig 2011 toe. oma

  9. Pasula zegt:

    Sfeervolle foto’s Jager! Ik wens jou ook een mooi 2011 en hoop dat je al bekomen bent van de oliebollen en champagne. 😉

  10. Lady Troy zegt:

    Ik dacht dat er in Limburg veel meer sneeuw gevallen was
    dan bij oins in de provincie Utrecht.
    Maar het was bij ons dubbel zo veel!
    Fijn jaar 2011 wens ik je Jager. Knf. van LT

  11. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  12. Pingback: De voorronde | Jagers weblog

  13. Pingback: Mijn rondje deel 1 | Jagers weblog

Plaats een reactie