Zomaar foto’s deel 5

Zo lig ik er vanaf maandag dus weer twee weekjes bij, owww wat hebben we het toch zwaar!(klik groot)

Het zijn de laatste lootjes voor mij deze week, nog 3 dagen werken en dan begint hier de vakantie. De komende 2 dagen nog naar overleggen weg en dan nog een dagje thuiswerken dus vandaag was mijn laatste dag op mijn eigen kantoor…

Vanaf maandag zijn we dan weer op Kreta te vinden en zult u dan ook weer beelden als hiernaast gaan zien en dat wel weer 2 weken lang.

Ik weet nog niet of ik ook aan blog updates toekom want ik neem dit jaar geen laptop mee en op mijn mobiel gaan priegelen dat zie ik nog niet zo zitten. Misschien als we Wifi hebben dat een beetje snel is dat ik er een paar post op zet, maar anders een paar foto updates op mijn facebook(klik).

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4.

Hieronder nog een paar foto’s van de afgelopen week en nog wat verder terug want er is ook nog een kermis foto bij vanuit het reuzenrad want dat was de enige attractie waar ik in heb gezeten dit jaar….

Verder nog een foto uit de trein vandaag van mijn volgende stop plaats waar ik de komende weken zeker niet meer zal stoppen. Daarnaast nog een heerlijke laatste lunch  voor de komende weken in het centrum van Weert met een lekkere tomaat basilicum soep en vooral het broodje kip kerrie salade is daar altijd genieten!

Een kleurrijke foto vanuit het reuzenrad op de kermis dit jaar…(klik groot)

Mijn lunch was weer lekker vandaag, als je goed kijkt op de foto dan zie je ook waar ik er van geniet..(klik groot)

De trein is weer op tijd en het is de laatste dag voor mij naar Weert ook weer dat het er lekker rustig is want vanaf volgende week is het weer druk(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn plaatjes en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Zomaar foto’s deel 5

  1. Hans zegt:

    Je vakantie bestemming is nog zeer zomers te noemen.
    Was reuze in het rad.
    een lekkere lunch is goed voor de middag.
    Zo, nu even zonder de trein, nu vliegen. Hans

  2. Suske zegt:

    die soep zal ik ook wel lusten !

  3. Renesmurf zegt:

    jaja, dat is een mooie vooruitblik en tevens terugblik! Fijne vakantie, dan ga ik werkweek twee alweer in!

  4. Lekker idee he dat je nog even weg kan, die laatste kantoor/werkdagen zijn altijd heerlijk, nou ja het aftellen dan 🙂

Plaats een reactie