Zomaar foto’s deel 8

Even een stukje langs de Maas boulevard wandelen en met dit mooie weer was er nog watersport…!(klik groot)

Weer even tijd voor zomaar wat foto’s van de afgelopen dagen en we beginnen met een bezoekje aan Venlo dit weekend om wat boodschappen te doen.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, van de serie zomaar foto’s.

Het was lekker weer en er was kermis in Venlo, dus het was een lekker dagje shoppen. We komen er meestal 1 keer in de maand voor koffie die we halen bij een Duitse zaak daar.

Er komen veel Duitsers naar Venlo voor boodschappen en daar speelt de middenstand dan ook goed op in.

Er was toevallig kermis in Venlo maar dat was niet de reden van ons bezoek. De koffie voorraad was op en bij zo’n Duitse supermarkt heb je vaak net even wat andere producten en dus zaten de tassen weer vol.

Tot slot een dagje lunchen bij de la Place en een bezoek aan Eindhoven voor een info sessie en ondertussen even de dochter blijmaken met het bericht dat daar nu ook een Primark komt vanaf november maar dat wist ze blijkbaar al…..

Uitzicht over de haven bij Venlo en een brug daarover heen met een vreemd kunstwerk ervoor…(klik groot)

Mijn lunch vandaag was een warme dit keer met een kip stoofpannetje met friet en salade en een toetje en erg lekker en makkelijk! (klik groot)

Jawel straks ook in Eindhoven een Primark, leuk voor de dochter maar die wist al dat er ook eentje in Venlo komt en dat is nog dichterbij…..!!(klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zomaar foto’s deel 8

  1. Dat op tafel ziet er verrukkelijk uit, krijg spontaan honger 😉

  2. Karel zegt:

    Venlo, ik ben er nog nooit geweest maar lijkt me leuk om een keer te bezoeken!

  3. Suske zegt:

    die friet doet mij naar mijn wekelijkse avonturen in het frietkot verlangen.

  4. Hans zegt:

    Het is stuivertje wisselen, zo doen we bij elkaar de boodschappen.
    Zal toch niet de brugwachter zijn op de brug.
    Een gezellige lunch.
    Primark ken ik niet ook nooit en folder van gehad. Hans

  5. Ik kende de Primark totaal niet tot gisteren. Werd een filiaal geopend in Zoetermeer waar meer dan 500 mensen tegelijk gillend naar binnen stormden hoorde ik op de radio.

  6. RenéSmurf zegt:

    ja, in Winschoten spelen ze ook erg op de Duitsers in, en dat is alleen maar goed!

  7. Redstar zegt:

    Wij kwamen vroeger veel in Venlo. Nu kom ik er vanwege de afstand zelden tot nooit. Lekkere lunch staat daar. Dat gaat er hier ook wel in.

Plaats een reactie