Zomaar foto’s deel 11

Vrijdag lag er een laagje sneeuw op mijn route en er werd ook nog aan het bos gewerkt en dus veel blubber!..!(klik groot)

We hadden de afgelopen week de eerste sneeuw op Limburgse bodem en dat leverde gelijk een aantal leuke plaatjes op tijdens mijn hardloop rondje op vrijdag en daarom weer een nieuw deel zomaar wat foto’s kijken..

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, van de serie “zomaar foto’s”.

Vorige keer deelde ik al mede dat ik mijn ga verliezen vanaf 1 april 2013 en inmiddels ben ik begonnen met solliciteren en heb ook al de eerste uitnodiging voor een gesprek.
Dat was voor mij wel even een verassing zo na de eerste sollicitatie en het is ook nog eens vlakbij huis dus als dat gaat lukken dan ben ik een blij mens!
Ik houd u in deze serie wel op de hoogte van mijn werk zoek praktijken maar het kan natuurlijk zo zijn dat ik binnen de kortste keren een nieuwe baan heb en dat zo wel zo mooi zijn…

Vandaag dus even wat nieuwe mooie natuurplaatjes genomen tijdens een tweetal hardloop rondjes. De eerste was in de mist en laat zien dat er hier hard gewerkt wordt aan het verwijderen van een groot aantal naaldbomen en in het tweede rondje was het genieten van de sneeuw die op de vrijdag ochtend was blijven liggen…..

Zo ziet het bos er nu ongeveer uit waardoor ik een stuk heenloop. Het is de bedoeling om de naaldbomen te verwijderen en er een nieuw stuk open natuur van te maken voor andere bosbewoners en begroeiing! (klik groot)

Een mooie stapel resthout waarmee je een mooi paasvuur zou kunnen stoken maar inmiddels zijn ze begonnen met het versnipperen hiervan.. (klik groot)

Ee panorama foto die mijn toestel vanzelf heeft gemaakt en het ziet er ook zeker prachtig uit! (klik groot)

De eerste sneeuw in het bos is toch altijd een mooi gezicht al is het lastig harlopen! (klik groot)

De suikerbieten liggen in een dunne laag sneeuw gehuld. Uit de donkere wolken op de achtergrond kwam gelukkig geen sneeuw meer maar regen..! (klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn plaatjes en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Zomaar foto’s deel 11

  1. Suskeblogt zegt:

    mooie foto’s alweer. Gelukkig hier geen sneeuw momenteel.

  2. RenéSmurf zegt:

    Ik wens je veel succes, hopelijk rol je zo meteen door in je volgende baan.
    En dan lekker dan wandelen he, met echte sneeuw, dat is boffen!

  3. Zeker de eerste sneeuwfoto’s geven altijd een bijzonder wintergevoel he. En nu op naar een witte kerst 🙂

  4. Redstar zegt:

    Zeeland was deze herfst de eerste provincie van het land waar sneeuw viel. En toen was het donker en had ik geen zin naar buiten te gaan. 😀

  5. NickN zegt:

    Wij hebben nog geen sneeuw gehad en wat mij betreft mag dag nog even op zich laten wachten tot aan de Kerst.

  6. madbello zegt:

    Uitzonderlijke mooie foto serie van jouw hand 😉

  7. Wouw, die panorama foto is echt mooi.

Plaats een reactie