Zomaar foto’s deel 14

Op het station afgelopen maandag was er een mooie maan te zien maar op de foto is het toch wat minder…..!(klik groot)

De feestdagen zitten er weer op en het normale ritme van werken en weekend keert weer terug.
Maandag en donderdag heb ik gewoon gewerkt en donderdag voelde echt als een maandag.

Vrijdag heb ik een eerste sollicitatie gesprek gehad en komende woensdag heb ik een volgende gesprek dus dat gaat al snel de goede kant op.
Hopen dat ik al snel weer ergens anders aan de slag kan voor het 1 april is…

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, van de serie “zomaar foto’s”.

De jaarwisseling is hier rustig verlopen met een beetje tv kijken en een paar minuten naar buiten na twaalf uur maar er was dit jaar weinig te doen buiten dus hebben we binnen gezellig een party gebouwd met Gaby en de kinderen.

We waren afgelopen zonder nog even gourmetten bij dochter Jennifer omdat haar vriendje jarig was en natuurlijk nog een beetje kerst vieren. Het was lekker en gezellig.
Vandaag het ik ten slotte nog een paar nieuwe hardloop schoenen gekocht want mijn oude gingen toch alweer ruim een half jaar mee maar waren nu toch echt aan vervanging toe.
Het zijn wederom een paar Asics want die schoenen lopen prettig en houden het langer voor als Nike of Adidas schoenen waarop ik voorheen veel heb hardgelopen.
Volgende keer weer een verslag uit de loopgraven van Battlefield 4.

Oudejaarsavond lekker oliebollen, beenham, salades, kippebouten en quiche… (klik groot)

Mijn nieuwe acics, ze lopen in ieder geval prima want mijn eerste rondje ermee zit erop!.. (klik groot)

Lekker gourmetten, deze foto had ik al eerder geplaatst op faceboek met de vraag wat we gingen doen!! (klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws, Mijn mening en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Zomaar foto’s deel 14

  1. RenéSmurf zegt:

    Dat is een mooie manier om een verjaardag te vieren, op deze rare dagen.
    Ja, en dan is alles nu weer normaal, het gaat alweer snel.

  2. Suskeblogt zegt:

    ik ben ook blij dat vanaf maandag alles weer zijn gewone gang gaat zoals werken, karate, frituur …..

  3. logbankje zegt:

    De eerste week zit er alweer op van 2014
    Hoop dat je solicitaitie gespreken je ook wat opleveren, een uitnodiging is al positief.
    Het was een gezelige jaarwisseling bij julie.
    zo hoort het ook te verlopen.
    En met een paar nieuwe stappers kom je er wel weer.Hans

  4. Redstar zegt:

    Het is zo april. maar je hebt nog even.om wat te vinden 😉

  5. Linda zegt:

    Genieten van de feestdagen, nu weer een jaar wachten, al heb ik af en toe geen idee wat voor een dag het nu weer is 😉

  6. Voor het geval ik het nog niet gedaan heb, alsnog de beste wensen voor 2014. Ze zijn eigenlijk voorbij gevlogen he de feestdagen. Ik hoop dat je snel weer een andere baan wet te vinden. Succes

  7. schoenen geven licht 🙂 Ren vrolijk het nieuwe jaar in!

Plaats een reactie