Zomaar foto’s deel 16

Ik achter de pc maar dan zo’n 15 jaar geleden, gescanned vanaf een foto negatief…..!(klik groot)

Weer tijd voor een nieuwe foto update maar deze keer geen foto’s van mijn mobiel maar drie verschillende plaatjes van andere zaken….

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, van de serie “zomaar foto’s”.

Nog geen goed nieuws van het werk zoek front helaas(klik) maar ik heb nu wel al meerdere gesprekken gehad en er al veel van geleerd. Met nu nog een maand te gaan begint het er toch op te lijken dat misschien vanaf 1 april toch een vakantie moet gaan inplannen.
Zover is het natuurlijk nog niet want ik kan wel weer ergens aan de slag maar verdien dan zoveel minder dat het verstandiger is om dan eerst maar eens van een ww uitkering te leven.

In dit deel zomaar wat foto’s dus iets anders als in voorgaande delen want zoals al rechtsboven te zien is komt deze foto ergens uit het jaar 2000 of misschien nog wel iets eerder want ik zit nog achter een hele oude monitor. Dit is een scan van een negatief van weer een foto’s
Naast het scannen van al mijn dia’s(klik) kan ik met hetzelfde apparaat ook negatieven scannen en die hebben hier nog wel genoeg liggen. Weer een idee om de dia serie daarna te vervolgen dus….

Hieronder een plaatje uit mijn Endomundo hardloop tool. Dus indirect wel iets van mijn mobiel maar dan uit een app. Gisteren voor het eerst gelopen met korte mouwen en het was heerlijk hardloop weer met een lekker zonnetje en bijna 15 graden. Al met al een heerlijk rondje rennen en dat was vandaag wat minder door wat regen maar het is eigenlijk de laatste weken heerlijk hardloop weer.
Helemaal onderaan een plaatje van mijn nieuwe telefoon want vanaf 1 april moet ik natuurlijk mijn mobiel van de zaak inleveren. Ik heb dus online wat gezocht naar een niet al te duur snel toestel met goede beoordelingen en ik kwam uit op de motorola G(Klik).
Dit toestel is gemaakt in samenwerking met Google en is zeer snel en wordt erg goed beoordeeld dus die heb ik maar besteld….

De endomundo site waarop mijn hardloop resultaten te zien zijn en dan het eerste rondje dit jaar met korte mouwen… (klik groot)

Mijn nieuwe mobiel de motorola Moto G!.. (klik groot)

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 16

  1. Moeilijke keuze is dat he als je eventueel wel een baan kan krijgen maar ver onder je huidige salaris en uitkering. Wie weet komt er nog iets op je pad en anders even verplicht vakantie houden.

  2. logbankje zegt:

    Nu lijk je echt op de jager die ja nu bent, maar het is maar 15 jaar terug.
    Financieel is werken altijd prettiger, hoop dat het je gaat lukken.
    Was zeker een voorjaars loopje met de zon erbij.
    mooie smart Phone. Hans

  3. Lekker genieten van je ww zo lang het kan 😉

  4. RenéSmurf zegt:

    ha, ja, zolang je nog dingen kan bestellen hoef je je nog geen financiële zorgen te maken. Wat leven we toch in een fijn land.

  5. Suskeblogt zegt:

    laat je niet opjagen om zo vlug weer aan de slag te gaan. Het wordt lente en dan kan men buiten van de natuur genieten. Zoek anders maar iets om je tijd te vullen. Goedkope baantjes zijn er genoeg maar je moet ervan kunnen leven ook.

Plaats een reactie